BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 30., szombat

Egy kis ízelítő....

Sziasztok!
Hoztam egy olyasmi ízelítőt,mint amit Fanny97 blogján is láthattok...Mikor már majdnem kész vagyok,logikus,hogy elromlik a gépem....De komolyan....Valakit kinyírok,ha mégegyszer meg kell írnom...Mivel nem mentettem le pendrive-ra se...Jó olvasást!
„A motor egy kerékre állt,majd egy halovány Roman utánzatot láttam,simán átmentem rajta,majd a következőn is,de a harmadikról úgy lepattantam,mint gumilabda az acélfalról...”

„-Roman!Ne hergeld fel!-ordított Wolfram.De akkor már késő volt...”

„A villám keresztülcikázott az égen,a villanással együtt megjelent Sebastian is,vérben úszó szemekkel.Már akkor tudtam,hogy ebből nem lesz semmi jó.De csak tovább ordibáltam,amíg egy egyszerű mozdulattal be nem fogta a szám a szájával...”

„Ó,igen...-nyögtem fel a kéjmámorban.-Kérlek...
-Kérsz?-hallottam Sebastian rekedt hangját.-Mire kérsz,hercegnő?...”

„(Sebastian szemszöge)Követtem őt a tömegen keresztül,be a kis házba ahova tartott,szembe fordult velem,és ekkor az arca lehámlott,én pedig megpillantottam a legszörnyűbb rémálmomat.:Aimee-t.
-Szia,szívem.Jó hogy jössz,kész a vacsi.-szólt azon az ördögien gonosz hangján,majd egy asztalra mutatott,ahol Lia feküdt feltépett torokkal,és vérző csuklókkal,a hátán az amazonok jelével...Ekkor felébredtem,verejtékben úszva,Lia kétségbeesetten kérdezte,hogy mi a baj,de nekem a szó a torkomra forrt.”

„-Ki az az Aimee?-kérdezte Lia.Hezitáltam a válasszal...De végül belekezdtem...”

„Az egész történet után Lia csak felállt,majd elgondolkozva sétálni kezdett.
-Hmm...Van gyenge pontja?Vagy valami ilyesmi?-kérdezte.
-Nem...Őt nem szabad bántanunk...
-Miért?
-Mert ő egy Amazon...Akik képesek arra,hogy kihordják a mi gyerekeinket...”


„Halkan lopóztam le a lépcsőn,érzem,hogy van valaki odakint.Azt gondoltam először,hogy Lia az,de ez lehetetlen,mivel ő éppen békésen alszik az ágyamban.Az idegen torkára szorítottam a késem,majd a szemébe néztem...Ugyanolyan szeme van mint Liának...”

„Spawn?-szólt Lia az idegenhez,aki erre elmosolyodott.Lia a nyakába ugrott miközben nevetett.-Nem hittem,hogy látlak valaha is.
-Hát igen...De csak szülinapom alkalmából jöttem...
-Ó,várj..hányadik is?
-Az ezerkétszázötvennegyedik...-mondta Spawn.
Eltátottam számat,Lia pedig megint megölelte Spawn-t,majd boldog szülinapot kívánt neki...”

0 megjegyzés: